top of page

אמן חושים מומלץ ליום הולדת שלכם


אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים אמן חושים מומלץ ליום ההולדת שלכם או של אחד היקירים שלכם. הרשו לי לומר לכם שהגעתם למקום הנכון :) שמי עמית חיים ואני אמן חושים כבר למעלה מעשור .

במשך הזמן רכשתי מיומנויות רבות והמון המון קסמים ויכולות שונות כמו קריאת מחשבות, קסמי קלפים, זריזות ידיים ועוד כהנה וכהנה אלמנטים שהופכים מופע של אמן חושים ממופע פשוט וסתמי למופע מדהים ומבדר.

ישנן אופציות רבות לאטרקציות ליום הולדת הרשו לי להציע לכם את האופציה של מופע טלפתיה מהפנט ומרתק.

חשבו על מסיבת יום הולדת שבה כל המשתתפים צופים עם פה פעור באמן חושים שמבצע דברים מדהימים בזה אחר זה וכל זאת בצורה משעשעת תוך השתתפות פעילה של הקהל.


המלצה על אמן חושים ליום הולדת

חשוב לבדוק לפני שמזמינים אמן חושים ליום ההולדת שמדובר באמן חושים עם ניסיון, מישהו שמגיע עם ביקורות טובות גם באינטרנט אבל גם רצוי מפה לאוזן ומאנשים שמכירים.

אפשר וכדאי לשוחח איתו קודם כל בטלפון על מנת להתרשם באופן ראשוני מהבן אדם שעומד מאחורי אמן החושים. תתפלאו כמה ניתן בשיחת טלפון קצרה לחוש מי עומד ממול.





אמן חושים מומלץ ליום הולדת מחיר

טוב הגענו לשלב המחיר, השלב שמעניין את כולנו .

כמו בכל תחום אחר גם כאן המחיר הוא פונקציה של איכות, ניסיון ותמורה. ייתכן שתוכלו למצוא במחיר של כמה מאות שקלים בודדות קוסם לילדים שיודע להעביר מספר טריקים משעשעים אבל אמן חושים מומלץ יעלה כבר בסביבות ה 2500 שקלים ומעלה שוב כאמור בתלות עם היכולות והניסיון שלו.

גם המרחק מהווה שיקול כך שאם אתם גרים באילת ומזמינים אמן חושים מקרית שמונה יש להניח שהמחיר יהיה גבוה יותר. כדאי להישאר בתחום המרחק הסביר אבל כל עוד המרחק לא גדול מידי עדיף שתבחרו אמן חושים שמגיע עם הרבה המלצות והרבה ביקורות חיוביות ליום ההולדת.


רוצים שאופיע ביום ההולדת שלכם? לחצו כאן וצרו איתי קשר ואשמח להשתתף איתכם בשמחה.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

יתרונות הזמנת אמן חושים לאירועי ועדי עובדים

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שיותר ויותר מנהלים וועדי עובדים, מארגנים אירועים שונים עבור העובדים שלהם. הם מבקשים ללכד את העובדים, להעצים את הקשרים ביניהם וליצור מערכת מאוחדת שמטרתה לקדם את העסק ולהבי

bottom of page