top of page

רעיונות לחגיגת ימי הולדת מקוריים ומיוחדים

אם רצה הגורל והילד שלכם חוגג יום הולדת בסוף השנה, אתם ודאי מכירים את הבעיה שנוצרת כל שנה מחדש. כל שנה מחדש התחושה היא שכבר עשו הכול, או יותר גרוע – שהילדים כבר שבעים מאירועי יום הולדת משוכפלים. אין פחד גדול יותר להורה מלגלות שהילדים האחרים לא באו לחגוג עם הילד שלו, ואין פחד גדול יותר לילד מלגלות שהחברים שלו לכיתה משועממים במסיבה ולא יזכרו אותה כמהנה. איך נמנעים ממצב ביש כזה? הנה כמה רעיונות לימי הולדת שאף אחד לא ישכח.


הופעה

אחד הדברים המקובלים היום במסיבות יום הולדת, בעיקר של ילדים צעירים, הוא שילוב מפעיל. הרבה פעמים המפעילים הם מוצלחים מאוד, יודעים להניע את הקהל, להצחיק ולרתק – אבל לפעמים פחות. אחרי אי אלו מסיבות בהן נכחו הילד או הילדה הפרטיים שלכם בנוכחות מפעיל, יכול להיות שהפעם שווה שהאירוע המרכזי של יום ההולדת יהיה קצת שונה. אפשר, למשל, להזמין קוסם או אמן חושים, שישלב את הקהל ויאפשר לכלת או חתן השמחה לככב באירוע בדרך קצת שונה.


פיקניק

כן כן, ממש כמו פעם. מחצלות, שולחן פיקניק, סלסלות עם כיבוד קל בהתאם ליכולות שלכם (להכין בבית זה נפלא, אבל גם לקנות זה לגמרי בסדר, ואם יש ילדים עם אלרגיות – אפילו עדיף). אם מדובר בילדים גדולים יותר ויש שיתוף פעולה, אפשר כמובן גם להציע שכל ילד יביא משהו קטן משלו, מה שיהפוך את האירוע לקצת יותר בוגר ומיוחד. פיקניק בחורשה הוא אירוע בסגנון פשוט, אבל הוא לא חייב להיות פושטי. אחרי האוכל הרגוע והסולידי, אפשר בהחלט לגוון במתוקים מושקעים, למשל בשוקולד ממותג עם דפי טרנספר. כדאי להתכונן מראש ולבחור יחד עם הילד דפי טרנספר מעוצבים בהתאם לטעמו האישי, כדי לוודא שהאירוע הוא שלו עד הסוף.




התנדבות משותפת

טרנד ה"התנדבולדת" הוא אחד המקסימים שנראו במחוזותינו. העיקרון פשוט – חתן או כלת השמחה בוחרים מקום שבא להם להתנדב בו – לצבוע מתנ"ס, לשפץ מקלט, לאסוף אשפה מחוף הים, וכו' – והחברים נרתמים למשימה. פעילות מגבשת, מקורית ובעלת ערך מוסף, גם עבור הילד הפרטי שלנו שיוכל להביט פנימה ולחשוב מראש על מטרה שחשובה לו, וגם לחברים שיזכו לעשות משהו קצת שונה, ולחזור הביתה עייפים אך מרוצים.


סדנת שוקולד

מתוק ומלכלך. מה יותר טוב מזה עבור ילדים? אין ילד שלא אוהב שוקולד, ואין ילד שלא אוהב לשחק. שלבו אותם יחד וצרו אירוע יום הולדת כיפי, מקורי ומיוחד. חוץ מהשוקולד שהילדים יוכלו לטעום תוך כדי או לקחת הביתה להראות להורים ולהשוויץ לאחים, אפשר בהחלט להתחמש מראש, ולהביא מארז דפי טרנספר, או אפילו דפי טרנספר בעיצוב אישי, כדי לכלול גם תוצר ממותג בסיום החגיגה, שיזכיר לילד או לילדה שלכם כמה כיף היה.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

יתרונות הזמנת אמן חושים לאירועי ועדי עובדים

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שיותר ויותר מנהלים וועדי עובדים, מארגנים אירועים שונים עבור העובדים שלהם. הם מבקשים ללכד את העובדים, להעצים את הקשרים ביניהם וליצור מערכת מאוחדת שמטרתה לקדם את העסק ולהבי

bottom of page