top of page

אמן אשליות המופע המדהים ביותר שתראו!


ישנן אופציות רבות למופעים מבדרים ומרתקים שניתן לבחור מהם עבור השמחה שלכם. אמן אשליות זה אחת הבחירות הכי טובות למופע שכזה. בין אם מדובר בבר מצווה, בת מצווה, יום הולדת, חתונה או כל שמחה אחרת יש צורך באטרקציה מרכזית כזו שתמסמר את האורחים ותותיר אותם עם רושם בלתי נשכח מהאירוע שלכם.


איך בוחרים אמן אשליות?


על מנת למצוא אמן אשליות מומלץ כדאי מאד להתחיל פשוט בחיפוש בגוגל ולבדוק את האתרים השונים המציעים שרות זה. כמו כן ניתן וכדאי לבדוק את ההמלצות של אותו אמן אשליות אם בהמלצות המופיעות בגוגל , חוות דעת בפייסבוק, בטריפאדוויזור ובמקומות נוספים.

לאחר מכן כדאי לבקש הצעת מחיר מכמה וכמה אמני אשליות ולראות מה הכי מתאים לך הן מבחינת תקציב והן מבחינת ההתרשמות שלכם מאותו אמן בידור.


אמן אשליות


אמן אשליות – מה בדיוק קורה במופע טלפתיה כזה?


מופע של מנטליסט למעשה כולל בתוכו אלמנטים מתחום קריאת מחשבות, זריזות ידיים, קסמי קלפים,

טלפתיה, טלקינזיס, סוגסטיה, היפנוזה ועוד דברים מדהימים אחרים שישאירו אתכם עם פה פעור בתדהמה.


אפשר לסכם עם אמן האשליות מראש על אילו אלמנטים אתם רוצים שיופיעו במופע שלכם, וכמובן כדאי להתאים את הקסמים והאשליות שאתם רוצים לאופי האירוע. נניח לבת מצווה נבחר אלמנטים אחרים מאלו שנבחר למסיבת רווקות וכן הלאה.



עמית חיים – אמן חושים ובידור


אם תבחרו להזמין את עמית חיים , אמן אשליות מדהים ומרתק אל השמחה שלכם מובטח לכם ערב מהנה ומבדר במיוחד.

עמית מעבר להיותו מומחה ואשף בקסמים ואשליות ניחן בחוש הומור יוצא דופן כך שכל הופעה שלו תגלגל אתכם מצחוק וגם תגרום לכם להיות בהלם ולחשוב כל הזמן איך הוא עשה את זה.


אם אתם מתכוננים לאירוע חשוב בחייכם בין אם זה יום הולדת, חתונה, ערב גיבוש, ערב תודה לעובדים, בת מצווה, בר מצווה או כל שמחה אחרת, אמן אשליות יהיה בחירה מדהימה שתשדרג לכם את האירוע

ותהפוך אותו לכזה שהאורחים שלכם לא ישכחו במהרה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

יתרונות הזמנת אמן חושים לאירועי ועדי עובדים

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שיותר ויותר מנהלים וועדי עובדים, מארגנים אירועים שונים עבור העובדים שלהם. הם מבקשים ללכד את העובדים, להעצים את הקשרים ביניהם וליצור מערכת מאוחדת שמטרתה לקדם את העסק ולהבי

bottom of page