top of page

יתרונות הזמנת אמן חושים לאירועי ועדי עובדים


בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שיותר ויותר מנהלים וועדי עובדים, מארגנים אירועים שונים עבור העובדים שלהם. הם מבקשים ללכד את העובדים, להעצים את הקשרים ביניהם וליצור מערכת מאוחדת שמטרתה לקדם את העסק ולהביא אותו למקומות חדשים ומצמיחים.

כדי שאירועים אלו אכן יובילו את הצוות של העסק אל עבר המטרה הרצויה, חשוב מאוד לתכנן היטב את כל המרכיבים של האירוע על מנת שאכן אפשר יהיה להוביל לכך שהאירוע יהיה מוצלח ויזניק את העסק קדימה.

התוכנית שתהיה באירוע כזה חייבת להיות תוכנית אטרקטיבית, עשירה וכזו שתרתק אליה את כל האורחים והמשתתפים באירוע. כאן אנחנו עם האופציה המדהימה של תוכנית עם אומן חושים.

אומן חושים – הופעה מושלמת לאירועי ועדי עובדים

רוצים להבטיח לעצמכם ולאורחים שלכם אירוע שיהיה בלתי נשכח? מחפשים משהו שייתן לכם מענה לטווח רחב של גילאים או אפילו רמות השכלה? זה בהחלט האתגר הכי משמעותי כאשר מדובר בארגון תוכנית לקהל המכיל מגוון סגנונות וגילאים. אפשר לומר שהופעה של אומן חושים היא בדרך כלל ההופעה שמצליחה לאחד את כולם ולתפוס את הקשב וההתעניינות של בני כל הגילאים. אם אתם אכן זקוקים לתוכנית שמיועדת להרכב כזה של משתתפים, התשובה שלכם היא אצלינו. אומן חושים. הוא זה שייתן לכם את המענה המושלם.

ואל תשכחו את האוכל...

אז הרחבנו את הדיבור על הנושא הזה של התוכנית לאירוע אך העיקר עדיין חסר מהספר... כי אם לא תשקיעו באוכל לאירוע ולא תדאגו לכך שהאורחים שלכם יקבלו ארוחה מפנקת, אז לא עשיתם שום דבר. על כן, לפני התוכנית, חשוב מאוד שהאורחים שלכם ייכנסו אל האולם בו נערך האירוע כאשר כבר יהיו בו ניחוחות, יהיה שולחן ערוך ומוכן והם ייכנסו מיד לאווירה המפנקת והמזמינה שאתם למעשה רוצים ליצור עבורם. https://conappetito.co.il/ מציע לכם את האפשרות של שולחן שוק חלבי של קונפטיטו. מדובר בשולחן שוק המציע מגוון גדול של מנות חלביות כאשר המטרה היא לאפשר לכל סועד להרכיב לעצמו את הצלחת ואת המנות שהוא הכי אוהב. בדרך כלל המוטו בשולחנות שוק הוא שפע ומגוון. שולחן השוק יכיל את כל המנות שמרכיבות את האורחה כאשר מצד אחד יהיה בשולחן הזה סדר וארגון אך מנגד התחושה תהיה של מגוון עצום, שפע ומנות שונות ומגוונות.

כל סועד ירכיב את המנה הרצויה לו מתוך המגוון שעל השולחן.

היערכו מבעוד מועד

ככל שמדובר באירוע לוועדי עובדים, חשוב להיערך מראש עם כל מה שצריך לאירוע. החל ממקום מתאים, דרך האוכל שתרצו להגיש באירוע וכלה בתוכנית שתציגו בפני המשתתפים. ככל שתיערכו מוקדם יותר כך יהיה לכם את הזמן לבדוק ולברר אפשרויות שונות, לקבל המלצות ולהגיע מגובשים ומאורגנים לקראת האירוע הגדול.


bottom of page